Sokkers is het leukste sokken abonnement van Nederland en België! Maandelijks leveren wij een nieuw tof design (verrassing) door je brievenbus, je hoeft er dus niet voor thuis te blijven. Je kan kiezen voor twee mogelijkheden qua designs (‘Lekker Gek, of ‘Beetje Normaal’) en of je 1 of 2 paar per maand wilt ontvangen. Je hoeft geen stress te hebben om je keuze, dit kan je namelijk maandelijks aanpassen 🙂
Zeker, stuur een mailtje naar de klantenservice, dan regelen wij het voor je!
Nee, als je na een pauze je abonnement weer wilt hervatten betaal je het reguliere tarief.
We snappen je volledig! Een leuker cadeau dan Sokkers bestaat natuurlijk niet. We hebben helaas nog geen speciale optie om een abonnement cadeau te geven. Wel kan je een abonnement afsluiten met een ander adres om Sokkers cadeau te geven.
Ja, dit kan je elke maand doen in mijn account.
Momenteel nog niet helaas, maar wie weet wat de toekomst zal brengen!
We kunnen het ons bijna niet voorstellen, maar smaken verschillen natuurlijk. Als je je design wilt retourneren kun je contact opnemen met de klantenservice. Het is wel belangrijk dat het paar dat je wilt retourneren ongedragen is.
Wij checken de kwaliteit van onze leveringen altijd uitvoerig. Mocht er echter toch iets mis zijn gegaan tijdens de verzending, benader dan de klantenservice om je Sokkers te retourneren of te ruilen voor een nieuw paar.
Ja, dit kan je elke maand doen in mijn account.
De effecten die je ervaart zijn minimaal. Soms kan het echter vanwege de drukte bij PostNL betekenen dat je jouw paar Sokkers een paar dagen later krijgt bezorgd dan gepland.
Uiteraard, als Sokkers.nl zijnde hebben wij veel maatregelen genomen (o.a. thuiswerken mogelijk gemaakt) waardoor er veilig kan worden doorgewerkt, zodat jij er als klant niets van merkt.
Momenteel kun je een Sokkers abonnement afsluiten als je in Nederland of België woont.
We snappen uiteraard dat je niet kunt wachten om je nieuwe paar Sokkers te ontvangen. Door de grote drukte bij PostNL momenteel kan de levering echter wat langer duren. Heb je jouw paar Sokkers aan het begin van de maand nog steeds niet ontvangen, maar is er wel geld afgeschreven? Neem dan contact op met de klantenservice.
Heb je meerdere actieve abonnementen in één account, dan kan het soms zijn dat de Sokkers op verschillende dagen worden geleverd, omdat de Sokkers van verschillende abonnementen apart worden verzonden. Heb je jouw paar Sokkers aan het begin van de maand nog steeds niet ontvangen, maar is er wel geld afgeschreven? Neem dan contact op met de klantenservice.
Oeps, foutje. Heb je de verkeerde maat Sokkers ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice. Je krijgt dan een nieuw paar van ons in de goede maat en je kunt je ontvangen paar gratis retourneren. Ook zoeken wij natuurlijk uit wat er mis is gegaan, zodat je voortaan altijd de goede maat ontvangt.
Tijdens de proefperiode (die gaat 5 dagen in nadat je je abonnement hebt afgesloten) kun je je abonnement opzeggen onder ‘mijn account’. Als je niet opzegt tijdens de proefperiode ben je automatisch lid en kun je je abonnement opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand.
Zeker! Je kunt in mijn account eenvoudig je abonnement weer heractiveren.
Wil je echt nooit meer Sokkers? Dan kun je je gegevens door onze klantenservice laten verwijderen. LET OP: het is hierna nooit meer mogelijk om een (cadeau)abonnement af te sluiten met deze gegevens. Denk er dus goed over na.
Het is ook mogelijk om je abonnement tijdelijk te pauzeren of te stoppen, dit kun je eenvoudig regelen door contact op te nemen met de klantenservice.
Nee, verrassing! Je bepaalt wel zelf wat voor soort design je krijgt (‘Lekker gek’ of ‘Een beetje normaal’. Echter bepalen wij het uiteindelijke design voor je.
Bij Sokkers vinden wij goede kwaliteit super belangrijk. Daarom worden de Sokkers uit de de beste materialen vervaardigd. Sokkers bestaan voor 95% uit combed compact katoen en voor 5% uit elasthaan.Deze materialen maken de Sokkers stretchy, maar ook lekker zacht om je voeten.
Momenteel hebben we twee maten: 36-41 & 42-46. Dit lijkt misschien beperkt, maar door de stretchy materialen van Sokkers passen de sokken uitstekend om elke voet in die maat. Ze zullen voelen alsof ze gegoten zitten.
Een Sokkers abonnement kost 7,95 euro (1 paar) of 11,95 euro (2 paar) per maand. En de eerste maand? Die is gratis! Je betaalt enkel de verzendkosten.
Nee, de hierboven genoemde prijzen zijn de all-in prijzen.
Elke maand schrijven wij de abonnementskosten af op de 1e van elke maand. Je ontvangt jouw paar Sokkers vervolgens rond de 15e van diezelfde maand. Je betaalt je Sokkers dus vooruit.
Bij Sokkers.nl kun je betalen d.m.v. gerenommeerde betaalopties zoals iDeal, Bancontant & creditcard.
Als je een openstaande betaling hebt (omdat er bijvoorbeeld te weinig geld op je rekening stond) leveren wij geen paar Sokkers. Neem contact op met de klantenservice om je achterstallige betaling te voldoen, zodat jouw Sokkers abonnement weer wordt geactiveerd.
Sokkers.nl schrijft de abonnementskosten altijd op de 1e van de maand. Staat je abonnement in mijn account aan, maar is er geen geld van je bankrekening afgeschreven op die dag? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij leveren namelijk pas je paar Sokkers als het geld is afgeschreven.
Wij staan altijd open voor mensen die mee willen groeien met Sokkers. Heb je interesse? Stuur dan een mailtje naar de klantenservice en wellicht ben jij binnenkort onderdeel van het Sokkers team.
Ja, wij staan altijd open voor interessante samenwerkingen. Neem contact op met de klantenservice en wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen.
Sokkers is het leukste sokken abonnement van Nederland en België! Maandelijks leveren wij een nieuw tof design (verrassing) door je brievenbus, je hoeft er dus niet voor thuis te blijven. Je kan kiezen voor twee mogelijkheden qua designs (‘Lekker Gek, of ‘Beetje Normaal’) en of je 1 of 2 paar per maand wilt ontvangen. Je hoeft geen stress te hebben om je keuze, dit kan je namelijk maandelijks aanpassen 🙂
Zeker, stuur een mailtje naar de klantenservice, dan regelen wij het voor je!
Nee, als je na een pauze je abonnement weer wilt hervatten betaal je het reguliere tarief.
We snappen je volledig! Een leuker cadeau dan Sokkers bestaat natuurlijk niet. We hebben helaas nog geen speciale optie om een abonnement cadeau te geven. Wel kan je een abonnement afsluiten met een ander adres om Sokkers cadeau te geven.
Ja, dit kan je elke maand doen in mijn account.
Momenteel nog niet helaas, maar wie weet wat de toekomst zal brengen!
We kunnen het ons bijna niet voorstellen, maar smaken verschillen natuurlijk. Als je je design wilt retourneren kun je contact opnemen met de klantenservice. Het is wel belangrijk dat het paar dat je wilt retourneren ongedragen is.
Wij checken de kwaliteit van onze leveringen altijd uitvoerig. Mocht er echter toch iets mis zijn gegaan tijdens de verzending, benader dan de klantenservice om je Sokkers te retourneren of te ruilen voor een nieuw paar.
Ja, dit kan je elke maand doen in mijn account.
De effecten die je ervaart zijn minimaal. Soms kan het echter vanwege de drukte bij PostNL betekenen dat je jouw paar Sokkers een paar dagen later krijgt bezorgd dan gepland.
Uiteraard, als Sokkers.nl zijnde hebben wij veel maatregelen genomen (o.a. thuiswerken mogelijk gemaakt) waardoor er veilig kan worden doorgewerkt, zodat jij er als klant niets van merkt.
Momenteel kun je een Sokkers abonnement afsluiten als je in Nederland of België woont.
We snappen uiteraard dat je niet kunt wachten om je nieuwe paar Sokkers te ontvangen. Door de grote drukte bij PostNL momenteel kan de levering echter wat langer duren. Heb je jouw paar Sokkers aan het begin van de maand nog steeds niet ontvangen, maar is er wel geld afgeschreven? Neem dan contact op met de klantenservice.
Heb je meerdere actieve abonnementen in één account, dan kan het soms zijn dat de Sokkers op verschillende dagen worden geleverd, omdat de Sokkers van verschillende abonnementen apart worden verzonden. Heb je jouw paar Sokkers aan het begin van de maand nog steeds niet ontvangen, maar is er wel geld afgeschreven? Neem dan contact op met de klantenservice.
Oeps, foutje. Heb je de verkeerde maat Sokkers ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice. Je krijgt dan een nieuw paar van ons in de goede maat en je kunt je ontvangen paar gratis retourneren. Ook zoeken wij natuurlijk uit wat er mis is gegaan, zodat je voortaan altijd de goede maat ontvangt.
Tijdens de proefperiode (die gaat 5 dagen in nadat je je abonnement hebt afgesloten) kun je je abonnement opzeggen onder ‘mijn account’. Als je niet opzegt tijdens de proefperiode ben je automatisch lid en kun je je abonnement opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand.
Zeker! Je kunt in mijn account eenvoudig je abonnement weer heractiveren.
Wil je echt nooit meer Sokkers? Dan kun je je gegevens door onze klantenservice laten verwijderen. LET OP: het is hierna nooit meer mogelijk om een (cadeau)abonnement af te sluiten met deze gegevens. Denk er dus goed over na.
Het is ook mogelijk om je abonnement tijdelijk te pauzeren of te stoppen, dit kun je eenvoudig regelen door contact op te nemen met de klantenservice.
Nee, verrassing! Je bepaalt wel zelf wat voor soort design je krijgt (‘Lekker gek’ of ‘Een beetje normaal’. Echter bepalen wij het uiteindelijke design voor je.
Bij Sokkers vinden wij goede kwaliteit super belangrijk. Daarom worden de Sokkers uit de de beste materialen vervaardigd. Sokkers bestaan voor 95% uit combed compact katoen en voor 5% uit elasthaan.Deze materialen maken de Sokkers stretchy, maar ook lekker zacht om je voeten.
Momenteel hebben we twee maten: 36-41 & 42-46. Dit lijkt misschien beperkt, maar door de stretchy materialen van Sokkers passen de sokken uitstekend om elke voet in die maat. Ze zullen voelen alsof ze gegoten zitten.
Een Sokkers abonnement kost 7,95 euro (1 paar) of 11,95 euro (2 paar) per maand. En de eerste maand? Die is gratis! Je betaalt enkel de verzendkosten.
Nee, de hierboven genoemde prijzen zijn de all-in prijzen.
Elke maand schrijven wij de abonnementskosten af op de 1e van elke maand. Je ontvangt jouw paar Sokkers vervolgens rond de 15e van diezelfde maand. Je betaalt je Sokkers dus vooruit.
Bij Sokkers.nl kun je betalen d.m.v. gerenommeerde betaalopties zoals iDeal, Bancontant & creditcard.
Als je een openstaande betaling hebt (omdat er bijvoorbeeld te weinig geld op je rekening stond) leveren wij geen paar Sokkers. Neem contact op met de klantenservice om je achterstallige betaling te voldoen, zodat jouw Sokkers abonnement weer wordt geactiveerd.
Sokkers.nl schrijft de abonnementskosten altijd op de 1e van de maand. Staat je abonnement in mijn account aan, maar is er geen geld van je bankrekening afgeschreven op die dag? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij leveren namelijk pas je paar Sokkers als het geld is afgeschreven.
Wij staan altijd open voor mensen die mee willen groeien met Sokkers. Heb je interesse? Stuur dan een mailtje naar de klantenservice en wellicht ben jij binnenkort onderdeel van het Sokkers team.
Ja, wij staan altijd open voor interessante samenwerkingen. Neem contact op met de klantenservice en wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen.
In deze algemene voorwaarden wordt verstaan onder:
Naam bedrijf: Leisureteam BV, hierna aangeduid als: Sokkers.nl
Straatnaam en nummer: Harderwijkerweg 141
Postcode en vestigingsplaats: 3852AB Ermelo
KvK nummer: 78012635
De volgende zes leden zijn van toepassing indien Wederpartij een Consument is:
In geval Wederpartij handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf:
Algemene bepalingen omtrent aansprakelijkheid: